عینک های طبی نور آبی عینک های طبی نور آبی .

عینک های طبی نور آبی

عینک برای گوشی با لنز های متفاوت و کاربرد های متفاوت

انواع لنز عینک ضد اشعه موبایل و کامپیوتر

از آنجایی که معمولا افراد در فاصله بین 20 تا 26 اینچی نمایشگرهای خود به ویژه کامپیوتر ها می شینند که به منطقه میانی معروف است، همانند عینک های طبی برای همه به طور یکسان عمل نمی کنند. بنابراین این عینک های گوشی  با دید تک بعدی، دو کانونی، چند کانونی و پیشرونده ارائه می شوند.

 

عینک محافظ چشم موبایل تک دید

این لنزها برای همه مناسب هستند با رده سنی متفاوت که خستگی و فشار چشم را کاهش می دهند. این عینک های تک دید به بهبود وضعیت بدن که باعث کمر درد و گردن درد نیز می شود کمک می کند.

 

عینک هوشمند گوشی دوکانونی و چندکانونی

عدسی های دو کانونی و سه کانونی، محدوده دید بیشتری را پوشش می دهند. این ناحیه شامل دید نزدیک و فاصله میانی است که با توجه به نیاز شما طراحی و تنظیم شده است.

 

عدسی پیشرونده عینک طبی موبایل

لنزهای پیشرونده یک عینک موبایل برای کاربر سه دید نزدیک، متوسط ​​و دور را فراهم و تصحیح می کند. همچنین دید راحت تر و بدون دردسری را امکان پذیر می کند.

 

مزایای خرید عینک مخصوص کامپیوتر شیائومی

هیچ فردی حاضر به تحمل مشکلات بینایی از جمله تاری دید، سوزش و خستگی نیست. از آنجایی که وجود کامپیوتر در زندگی همگان ضروری و غیر قابل حذف است، نیاز به راه حل اجباری است. کاهش مشکلات دید و نور آبی توسط عینک مخصوص مانیتور انجام می شود. این عینک برای کاربران دایمی رایانه ها طراحی شده اند.

عینک ضد اشعه موبایل و کامپیوتر دید واضح ‌تری را افزایش می‌دهد، که نیاز به فشار دادن به کمر و گردن را کاهش می‌دهد. به این صورت که برای دید قشنگتر دیگه نیازی نیست که دایم پوزیشن خود را تغییر بدید زیرا این عینک مخصوص کار با کامپیوتر و گوشی از هر زاویه ای که به نمایشگر نگاه کنید دید بدون سایه ای را فراهم می کند.

 

آیا همه افراد به عینک اشعه گیر موبایل نیاز دارند؟

جواب این سوال بستگی به مقدار زمان استفاده شما از تمامی نمایشگر ها به خصوص موبایل و لپ تاپ بستگی دارد. زیرا در این صورت است که شما مشکلات بینایی را تجربه خواهید کرد. اما زندگی مدرن ما هر روز ما را به سمت استفاده بیشتر و بیشتر از این صفحه نمایش ها سوق می دهد. بنابراین در زمان نه چندان دور همه ما نیازمند این عینک ها خواهیم شد. 

همچنین، چشم پزشک شما نیز در تصمیم به خرید عینک مخصوص گوشی شما را می تواند راهنمایی کند و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهد. پس قبل از اقدام به خرید بهتر است با اپتومتریست مشورت کنید.

 

5 ویژگی مهم که باید در عینک برای گوشی و کامپیوتر به دنبال آن باشید.

اگر تصمیم گرفته اید عینک کار با گوشی  تهیه کنید، باید هنگام انتخاب عینک مناسب چند نکته را در نظر بگیرید.

 

عینک محافظ گوشی بدون شماره یا با شماره

منظور از شماره همان نمره چشم شما است. یعنی قبل از اقدام به خرید یک عینک مطالعه گوشی اگر از عینک طبی استفاده می کنید برای تهیه عینک مخصوص مانیتور نیز باید به نمره چشم خود توجه کنید و از طراح عینک خود بخواهید آن را با توجه به نیاز شما مخصوص شما طراحی کند. اما اگر عیوب انکساری ندارید پس می توانید بدون نیاز به نسجه چشم پزشک فقط یک عینک ساده و بدون شماره استفاده کنید.

 

محافظت در برابر اشعه فرا بنفش

عینک برای استفاده از گوشی لزوما نباید نور فرابنفش را فیلتر کند و همین که نور آبی مضرر را حذف کند کافی است. اما اگر قصد استفاده از این عینک را در بیرون از منزل دارید میتوانید یک پوشش ضد فرابنفش برای عینک خود تهیه کنید.

 

زمان استفاده: روز یا شب

به طور کلی، استفاده از عینک برای نور گوشی در طول شبانه روز بلا مانع است. اما از آنجایی که نور آبی میتواند چرخه خواب و بیداری شما را بهم بزند حتما باید در شب از آنها هنگام تماشای تلویزیون یا کار با نمایشگر ها استفاده شود. برای تجربه بهتر می توانید پوشش آنتی رفلکس را هم برای عینک خود تهیه کنید.

 

فناوری ضد تابش نور

تابش های خیره کننده نمایشگرها برای همه کلافه کننده است. با پوشش آنتی رفلکس این نور های اضافی فیلتر می شوند و نمایشگرها بهتر دیده می شوند و همچنین از خستگی چشم شما جلو گیری می شود.

 

راحتی عینک ضد اشعه موبایل و کامپیوتر

پیدا کردن تناسب مناسب هنگام انتخاب فریم کلیدی است. اگر برای اولین باره که از عینک استفاده می کنین، فریم های سبک بهترین هستند زیرا وزن سبکی دارند و بینی شما را اذیت نمی کنند. اما جنس فریم هم مهم است چون بعضی از افراد به بعضی از مواد ساخت فریم های عینک مخصوص کار با موبایل حساسیت دارند.

مورد بعدی می تواند محکم وایسادن بر روی بینی باشد. به عبارت دیگر زمانی که سر خود را پایین میاورید عینک نباید به پایین سر بخورد و فریم باید روی گوش شما راحت قرار گیرد.


برچسب: عینک محافظ گوشی، عینک ضد اشعه موبایل، عینک ضد اشعه گوشی، عینک مخصوص موبایل،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۰:۰۰ توسط:kobra موضوع: نظرات (0)